söndag 31 oktober 2010

Blandad kompott

Hej

Har legat sjuk nästan hela veckan, blev dålig i måndagskväll och spenderade sedan 4 dagar i soffan med feber och ont i halsen, så tråkigt men nu är det bättre iaf! Annars håller vi på med lite allt möjligt här hemma, mesta krutet läggs på Olivers rum som vi gör om från oplanerat småpojksrum till ett mer välplanerat tuffare killrum. Bilder kommer när det är klart. Färgskalan kommer mest ligga på vit/svart och grått och denna stolen fyndade jag häromdagen i en antikaffär så den ska få sig ett par lager svart färg och flytta in i Olivers rum




På samma ställe hittade jag dessa 2 ljusstakar som jag fick för några tior



och jag hittade även 10 stycken av dessa fina glas som jag tycker har många användningsområden, tänker mig att jag kommer att använda dem både som glas,ljuslyktor, dessertskålar mm.



Nedan en bild på hallen, vi har några lister kvar (alltid dessa lister =) men sedan är hallen klar sånär som på hissgardiner i fönstren (har satt svärmor på det =) och en fotovägg ovanför soffan. Är väldigt nöjd med hur hallen blev framförallt ur förvaringssynpunkt, i vår förra pyttelilla hall hade vi minimalt med förvaring.



Slutligen en bild på mitt klaffbord som jag ropade in på auktion förra sommaren mitt i byggkaoset men som jag först nu i september hann med att måla och även hittade en plats för.



Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar