måndag 3 januari 2011

Gott nytt år


Hej

2010 var ju inte nån stort bloggår för mig precis =) jag ska göra ett försök att blogga lite mer och om det inte känns bra lägger jag ner!

Det har hänt en del i huset under året som gått, hallen blev klar, båda barnens rum gjordes om och en hel del möbler, småsaker och dörrar har fått några lager vit färg =)

En av sakerna som vi gjorde blev en riktig favorit. När vi bytte fönster 2004 så sparade jag 2 spröjsade fönster för framtida bruk, när vi sedan byggde ut första omgången 2007/2008 så hittade jag ett ställe jag ville ha ett hörnvitrinskåp utav ett av fönstren, det blev inte av just då utan fönstret bara stod där i nästan 3 år! som tur var, för när vi ändrade om lite i höstas så hittade vi en annan plats där vi kunde bygga ett större skåp med båda fönstren. Så jag ritade och sambon byggde. Så nöjda blev vi, och det rymmer hur mycket som helst.








och så en bild av Mejas rum, när det precis var klart, det har tillkommit och ändrats lite saker redan =) mer bilder kommer snart




Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar