måndag 18 januari 2010

Reafynd



Hej

Ett litet snabbinlägg såhär på måndagskvällen =) jag är trött som få så det blir en tidig kväll för mig,dras fortfarande med min förkylning som hängt med i ca 1 månad! ringde vårdcentralen idag men fick bara hostmedicin utskrivet! men innan läggdags ska jag titta på Familjen Annorlunda och förundras över hur man orkar med att ha 10 barn! =) säkerligen ofantligt mycket kärlek och jätteroligt oftast men oj så mycket jobb det måste vara!

Igår var vi på Ikea och inhandlade lite saker till tvättstugan, bl,a porslinsho och ett bänkskåp! ska bli så roligt att komma igång med det!



och tillsist en liten bild på det enda mellandagsreafyndet jag köpt i år, en fin liten kanna som redan används flitigt till saften köptes för billig peng på Åhlens.




Kram Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Vilken snygg ho ni köpt till tvättstugan! Vår tvättstuga är ett kommande renoveringsprojekt...skall bli sååå skönt att få lite ordning där:)

    Vilken fin kanna du fyndat!

    Ha en go vecka - kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilket jättefint hem ni har.
    såå kul att se före och efterbilder.
    Ha en bra dag!
    Kram Milla

    SvaraRadera