tisdag 5 januari 2010

Hallen

Hej

Hallen börjar äntligen bli klar! Det är en del kvar men här kommer ytterligare en bildkavalkad =)


Utbyggnaden påbörjas och här tar jag bilden från gamla hallen


Hallen börjar ta form


Gipset är uppe och golvet är lagt


Nästan färdigt


Denna bilden är tagen från nya hallen mot gamla ytterdörren


Min lille linslus spexar =) Denna bild är tagen från samma vinkel som förra.


Nu är det nästan färdigt! Lister saknas och en del piff


Mot tvättstugan/groventren


Mitt älskade skåp har fått hedersplatsen mitt framför ytterdörren =) till vänster, dörröppningen mot tvättstugan/groventren, längtar till vi ska börja med den, ska bli så skönt att få en riktig tvättstuga!


Detaljbild på platsbyggda hallmöbeln






Ja det blev många bilder =) och en vinkel har jag inte ens visat något från, vi har ett lite större projekt kvar i hallen innan lister och annat som hissgardiner, nya lampor, blommor osv kommer upp.

Skönt med en ledig dag imorgon! Då åker julen ut helt här hemma, ska bli skönt

Kram Jenny

3 kommentarer:

  1. Men sååå fint det blir!!!
    Jobbigt när man håller på att renovera men så härligt när allt är klart!
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Vilken underbar hall ni har gjort! Jag drömmer också om dubbeldörrar...:) Ett framtida projekt på Holm.

    Ha en skön lördags kväll - kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!
    Åh vad fint ni fått det! Så ljust o luftigt!!
    Din skänk passar jättebra där:)

    Ha en trevlig vecka,

    kram Jenny

    SvaraRadera