fredag 12 februari 2010

Att blogga eller inte blogga









Long time no see =)
känner av en viss bloggtorka, vet inte om det här med att blogga är för mig egentligen! fortsätter ett tag till och ser om det blir bättre!
Vintern känns lång och jag längtar mer än någonsin till våren, men jag försöker tänka positivt och njuta av en riktig vinter, speciellt för barnens del som tycker det är kul att åka pulka, men även de börjar bli lite mätta på det!
När längtan till våren är så här stark är det underbart med lite tulpaner i hemmet, fick en stor bukett av min sambo häromdagen, jag har den absolut bästa mannen i hela världen alla kategorier =)

Vi forsätter så smått med hemmet, under januari har vi lagt krutet på tvättstugan, snart är den färdig. Helt underbart att slippa den hemska trappan ner till den ännu hemskare källaren =) riktigt roligt att tvätta nu! undrar hur länge den känslan sitter i =)

Har ändrat lite i köket, det gör mycket för matlagningslusten med färska kryddor i köket, fina är de oxå.


Ska försöka att inte dröja för länge tills nästa inlägg, vet inte riktigt hur många som läser bloggen men skriv gärna en kommentar om ni gör det =)


Kram Jenny

8 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Kul att höra från dig igen:)

    Vilka fina bilder från ditt kök, gillar kaklet och den fina blandaren!

    Vad gulligt av din man att ge dig vackra blommor:)

    Hoppas du fortsätter blogga!

    Ha en trevlig helg,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag läser också gumman........

    SvaraRadera
  3. ....... och du kan ju inte sluta nu innan allt är klart med huset! Alla som läser vill ju se hur allt blir och som inte kan komma och se det. Så du får nog allt fortsätta skriva och lägga upp foton.

    *kram*

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!!

    Jag läser........

    Kram Evelina

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag ser fram emot att få se eran nya tvättstuga. Så sluta inte.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Ja du det där med bloggandet går i vågor. det viktigaste är att det är på dina villkor o att du tycker det är roligt.

    Kram Betty !

    SvaraRadera
  7. Hej! Tack för dina besök hos mig! =O) Jag har också lite problem med att få till mitt bloggande som jag vill... men sluta vill jag inte heller! Hoppas inte att du gör det... vi har verkligen liknande stil du och jag! =O)

    Såååå fint ni har fått det i hallen och i ert sovrum... längtar tills jag får se tvättrummet också!

    Jag hittade fler av Lillbabs muggar på hennes egen webshop och beställde fyra till! De är som sagt, verkligen jättefina och goda att dricka ur! Jättekram!

    SvaraRadera