söndag 1 november 2009

Typiskt


Jag hade äntligen tänkt att uppdatera bloggen idag efter 1 månad!!! vart tar tiden vägen? visst att det känns att det var längesedan jag la in ett inlägg, men inte 1 månad!! jaja som sagt jag hade planerat att lägga in lite bilder idag men så glömmer jag kameran hos min syster när vi var på Halloweenfest igår!!! typiskt!
Jaja det får bli senare i veckan.
Det har hänt lite men inte så jättemkt den sista månaden, på vardagarna är det svårt att få till tid till renovering och de senaste helgerna har varit väldigt uppbokade med diverse fester och annat kul, men vi har behövt ta en liten paus så det gjorde inte så mkt, men nu är vi på´t igen =)
Golvet i hallen är iaf färdigt och elektrikern är klar.
Får återkomma med bilder på detta.

Igår var jag, min sambo, min bästa vän Maria och hennes kille på Brocantemarknad i Björketorp hos Marie med bloggen min lilla veranda. Såå inspirerande, vilket underbart vackert hem...herregud! jag köpte lite saker, men det ska jag nog ha till Mejas rum och det dröjer ju innan det blir klart så jag får visa en annan gång.

Jag måste säga att jag känner att suget inför julpysslet blir starkare och starkare! Speciellt efter att ha fått senaste numret av Lantlif som innehöll mkt fint.
Tittade igenom bilderna från förra julen och vissa saker kommer jag nog pynta likadant men jag har lite ideér på nytt oxå.


Adventsljusstaken var jag nöjd med förra året men kanske blir det en annan variant i år.



Förra julen blev det en liten nätt gran i en zinkhink, det tror jag att vi kör på i år igen.




Hörs snart
Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar