söndag 15 november 2009

Pysselsug



Har det här blivit en söndagsblogg?? ja tydligen! känns mest som att det är söndagskvällar som jag har tid att blogga men det får bli skärpning! jag tycker ju att det är kul så jag får ta mig tid till det. Blir väl mer inspirerande oxå när utbyggnaden är helt färdig, inte så kul att visa byggbilder och resten av huset gör jag ju ingen speciellt med just för tillfället.

Som jag skrev i förra inlägget så börjar julpysselsuget ta fart, inte blev det bättre när jag köpte Allt i hemmets 101 ideér julspecial! jättemycket fint, har redan börjat på en sak som fanns där i, visar när det är färdigt.
Plockade fram några gamla Lantliv från förra och förförra julen, Lantlivs julspecial är allra bäst, vilka fina hem de visar och mycket fint pyssel och bra julklappstips.
Dem ska jag sitta och bläddra lite i nu och mysa, har tänt en massa ljus överallt och barnen har somnat så det blir en lugn och härlig söndagskväll.

Kram Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Tack för din kommentar hos mig!
    Vilka söta barn du har, jättefina bilder här till höger på din blogg:)

    Nu när julen närmar sig önskar jag att jag var mer pysslig som så många av er andra här i bloggvärlden men jag är urkass på det, hihi!
    Ha en trevlig kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt att plocka fram gamla julnummer och sitta och titta i nu på kvällarna, man blir alltid lika inspirerad!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera