onsdag 10 juni 2009

Sjuk







Usch jag har fått en redig förkylning, är helt däckad. Var på en jobbig begravning igår och efter det så låg jag i soffan hela kvällen och orkade knappt ta mig upp men det berodde visst inte bara på sorgen utan även på något annat, varit vaken halva natten med vad som kännt som knivar i halsen och feber. Är hemma från jobbet idag men måste nog gå imorgon, vi har mycket att göra och är lite folk! hoppas att jag känner mig bättre då, men idag ligger jag i soffan och äter praliner och bläddrar i och inspireras av -Inred och dekorera ljust och lantligt- som jag fått låna av min söta Maria.

Utanför huset ser det ut som en krigszon, boden är riven, grävaren har varit här och grävt för grunden och idag är borraren här och borrar för bergvärme! men det är bara att blunda för hur det ser ut och se framemot när utbyggnaden blir färdig och vi har bergvärme så Örvar slipper konka pellets och sota vår över 60! år gamla panna som stannar hela tiden!

Kram

1 kommentar:

  1. Halloj!!!

    Lustigt att du känner Eve oxå:) Wilda är godingen längst till höger. Både Mia och Eve känner jag genom klubben och hundarna.

    Roligt att Örvar tog pappan direkt;) Inte helt oväntat iof, det finns folk som bara sett Stefan på kort och träffar Jon och tycker att det är löjligt likt:)

    Det ska bli skoj att följa ert bygge, väntar på bilder...

    Underbara liljekonvaljer!!!
    Krya på dig!!!

    SvaraRadera