onsdag 3 juni 2009

Inspiration

Trött trött trött är vad jag är, men så är det mycket just nu oxå. Vi river för fullt ute och det ser ut som en bomb har slagit ner! men nu står en container här så vi får bort det mesta, och grävaren är inbokad nästa vecka så nu är det i full gång.
Ska på 2 begravningar på 5 dagar oxå, inte särskilt roligt, min morbror gick bort förra veckan och min pappas bästa vän veckan före det, båda i cancer så det har varit lite jobbigt för familjen det sista. Men jag tror de har det bra där de är nu och de slipper ju lida mer.

Idag tänkte jag visa ett axplock från min inspirationsmapp, jag brukar spara bilder jag stöter på när jag surfar (jag sparar urklipp från inredningstidningar oxå men de har jag ju inte på datorn) jag har flera hundra bilder nästan men visar några som jag inspireras av mest nu med tanke på rummen som vi ska bygga ut. Det behöver inte nödvändigtvis vara så att jag vill ha det exakt som på bilderna men de ger mig ideér iaf. Jag vet tyvärr inte källan till alla bilder men många av de är från bloggar jag besöker regelbundet. Bl,a lantlif.blogspot.com, jennyshemochharmoni.blogg.se, minlillaveranda.blogspot.com, spetsochsnor.blogspot.com, vintage.blogspot.com, vitaranunkler.blogspot.com


Kram Jenny
















2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder!! Jag längtar tills jag får pynta och fixa i ordning, du med kan jag täna mig =)Synd att det är en del kvar före, för oss båda ;)Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag glömmer nästan alltid att skriva vem det är, men du vet nog =)

    Kram igen! PEKKA PUCK

    SvaraRadera