måndag 6 juli 2009

Ett litet livstecken

Det är inte tätt mellan inläggen nu! Jag jobbar fortfarande och vi har jättemycket att göra så jag är helt slut på kvällarna och då är jag med barnen eftersom det byggs för fullt här hemma, men nu är det bara 4 arbetsdagar kvar sedan har även jag semester. Ser fram emot det väldigt mycket

Utbyggnaden går fort framåt, hade tänkt att visa lite bilder på hur det ser ut nu men jag hade visst inte lagt in dem i datorn än och jag orkar inte gå och hämta kameran och sladden =P så det får vänta ett par dagar.
men det går som sagt framåt och man kan börja att ana hur det kommer att bli, en stor hall kommer vi få iallafall =).

Nu ska jag titta på Sommarlov och Olivers favoritprogram Dinosapiens =) det är på engelska så han fattar ingenting men han älskar det ändå!

Kram Jenny

2 kommentarer:

  1. haha, då är man trött!!!! Längtar efter att se korten....kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Herregud Jenny va fint det kommer bli. Jag och Julie ser fram emot att få komma och hälsa på snart :) Saknar er alla!

    SvaraRadera