lördag 21 mars 2009

Vår








Äntligen känns det att våren är på väg på riktigt!
Veckan började med att jag kände mig förkyld och febrig men jag gick direkt till hälsokostbutiken och köpte lite preparat och kurerade mig och det hjälpte faktiskt, det blev inget mer än början på förkylning, skönt!

I dag har vi städat och röjt i källaren och Ö var och slängde massa skräp. Barnen hjälpe till så gått det gick men Meja blev snabbt rastlös så jag och hon gick och plockade vitsippor =) Oliver plockade oxå en fin bukett till mig som han sedan fick placera vart han ville och de hamnade på månbordet! Innan middagen nu på kvällen gick vi en promenad till hästhagen och det var riktigt skönt i luften!

Nu äter barnen lördagsgodis och tittar på bompa och jag ska läsa lite, läser en jätte bra bok "Till skogs" så spännade!

Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Underbart.....när kommer fler kort o anekdoter.....

    SvaraRadera