tisdag 24 mars 2009

8 år







Idag är det 8 år sedan jag blev tillsammans med min älskade sambo =) 8 helt underbara år! och många mer ska det bli =)

Dagen till ära tänka jag visa bordet som han byggt på beställning av mig. Jag ville att underedet skulle vara av "stolpar" som såg gamla ut så Ö åkte till en brädgård och gick runt med chefen på brädgårn bland deras spillmaterial som legat ute i ut och skur och som annars slängs, han trodde nog Ö var knäpp som ville ha det =) men bra blev det. Hade oxå tänkt att visa garderoben som han platsbyggt efter ritning av mig men det var så dåligt ljus i det rummet så det fick bli en detaljbild så kommer en bättre bild en annan gång!
Nästa "möbelprojekt" är att han ska bygga ett vitrinskåp av ett gammalt fönster (fönstret syns på bilden på bordet, det är även i det hörnet där fönstret står som vitrinskåpet ska byggas) jag hoppas att vi hinner med att få det färdigt innan utbyggnaden startas för annars så lär det dröja minst 1 år innan det blir klart med tanke på alla timmar som kommer gå åt till utbyggnaden.

Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Väntar på ett nytt inlägg :) Stressar dig inte va? Önskar mig en händig man också ;) Med tid... Du är lyckligt lottad Jenny. Don´t forget ;)Kram

    SvaraRadera