torsdag 22 april 2010


En underbart vacker Pensé Pelargon, blev helt kär i den, måste köpa fler sådana.


Har aldrig lagt ut någon bild på mig själv på bloggen, men här är jag iaf =) med gosiga Otto


Och lilla Oscar



Hej


Det var länge sedan nu =) här springer tiden iväg. Katterna har varit här i snart 4 veckor och jag har redan hunnit vara hemma med vård av sjukt barn 2 gånger, först feber och förkylning på båda och nu magsjuka på
lillan =( jaja sånt är livet med småbarn.

Så skönt att våren har kommit! vi tillbringar så mycket tid vi kan ute på trädgården och ute i skogen, en studsmatta har inhandlats oxå, ingen vacker prydnad i trädgården men så uppskattad av barnen.

Ikväll ska vi ut och käka med min sambos familj för att fira hans mamma som fyllt 60 och sedan ska vi kolla på "The Mercy Beatles" ett band som turnerar runt i Europa och spelar Beatles musik som min svärmor älskar så det blir en kul överraskning för henne.

Kram Jenny

3 kommentarer:

  1. Så söt du är!!

    Ja visst, barnens små alster är de allra finaste alla gånger :)

    Skön helg!

    Kram/Julia

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!
    Vad kul att kika in här hos dig o se en bild på hur du ser ut! Vad söt du är:)

    Och vilka fiina små kattpojkar, de ser ut att ha en massa bus i blicken!

    Ha en trevlig söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack för titten hos mej o kul att du vill vara med i min utlottning!
    Fin bild på dej o katten!
    Jag föll också för pensépelargonen, hittade min på Blomsterlandet, precis samma färg.
    Ha en fin söndag! Kram Cilla

    SvaraRadera